آهنگ "شاهین نجفی" این بار علیه امام حسین (علیه السلام) :: فصل انتظار

فصل انتظار

آخرین نظرات
  • ۲۴ بهمن ۹۵، ۱۰:۴۸ - مهدی
    سپاس

آهنگ "شاهین نجفی" این بار علیه امام حسین (علیه السلام)

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ب.ظ


به گزارش «شیعه نیوز»، "شاهین نجفی" خواننده جنجالی و ضد دینی است که چند سال پیش با انتشار آهنگی توهین آمیز به ائمه شیعه علیهم السلام، علاوه بر اینکه خشم شدید افکار عمومی جهان تشیع را برانگیخت، زندگی و آینده خود را نیز به خطر انداخت.

اما به نظر می رسد او از اشتباه سابق خود عبرت نگرفته از همین رو این بار نیز با انتشار آهنگی جدید تحت عنوان "متنفرم"، تلاش کرده سید و سالار شهیدان حضرت أبا عبدالله الحسین علیه السلام را مورد تمسخر و اهانت قرار دهند.

در همین راستا از ساعاتی پیش تعداد بسیار زیادی از کاربرانی که عاشق ائمه و امام حسین علیه السلام هستند با ساختن صفحاتی علیه این خواننده هتاک و نیز هجوم آوردن به صفحه شخصی وی در فیسبوک، او را به شدت مورد انتقاد قرار داده و برخی نیز بر اساس فتوای صادر شد برای قتل وی، او را به مرگ تهدید کرده اند.گفتنی است، چند روز پیش نیز برخی از رسانه ها از مرگ "شاهین نجفی" خبر داده بودند اما این خبر از سوی این منبع موثق تأیید نشده بود.

منبع: تیتر یک



نظرات

(۰)

نظرات شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانال آپارات
يا من لا يفد الوافدون علي اکرم منه و لا يجد القاصدون ارحم منه
إلهی، آن که تو را دوست دارد، چگونه با خَلقت مهربان نیست؟